برگزاری دومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان – بهمن ماه 93

آئین افتتاحیه دومین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان تبریز بعد از ظهر شنبه 11 بهمن ماه سال 1393 در محل مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز برگزار شد. درابتدای این مراسم آقای رضا رحیمی رئیس هیات مدیره جمعیت خیریه قلبهای سبز ضمن خوش آمد گویی به تمامی مسئولین و خیرین حاضر در مراسم حمایت بیش از پیش تمامی مسئولین را در احداث و تکمیل ساختمان اختصاصی بیماران بخش خون بیمارستان کودکان تبریز خواستار شد. ایشان با اشاره به فعالیتهای مستمر اعضاء داوطلب این جمعیت برای این بیماران، برگزاری چنین نمایشگاههایی را در جهت گسترش روحیه انساندوستی و کمک به همنوع بسیار موثر و کارآ دانستند .

در ادامه مراسم دکتر صفی پور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به عنوان سخنران اصلی به ایراد سخن پرداختند. ایشان ضمن تقدیر از فعالیتها و تلاشهای موسسات خیریه غیردولتی از اقدامات خیرخواهانه جمعیت خیریه قلبهای سبز تشکر نموده و آمادگی اداره کل ارشاد استان را در جهت نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی و کمک به این کودکان از طریق رسانه های جمعی و هنری اعلام کردند ایشان همچنین قول مساعد دادند که تمام امکانات زیرمجموعه این اداره کل در تمامی مراسمات جمعیت خیریه قلبهای سبز به صورت رایگان در اختیار این جمعیت قرار گیرد .

در ادامه آقایان شکری مدیر امور اجتماعی استانداری و دکتر یوسف نیا از اعضاء هیات امناء جمعیت نیز به ایراد سخن پرداختند. در انتهای مراسم، دومین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان توسط آقای نوروزی مدیر امور اجتماعی فرمانداری تبریز رسما کار خودرا آغاز کرد.

اشتراک گذاری ...

پست های مرتبط