برگزاری دومین طرح جمع آوری کتاب های آموزشي- تحصيلي در تبریز -مهرماه 94

جمعیت خیریه قلبهای سبز به عنوان یک موسسه خیریه غیر دولتی و غیر سیاسی هدف اولیه خود را بر روی حمایتهای مادی و معنوی از دانش آموزان و دانشجویان مستعد کم بضاعت نهاده است که در این راستا می کوشد تا دانش آموزان و دانشجویان مستعدی را که برای ادامه تحصیل خود و رسیدن به مدارج بالاتر با مشکل مواجه هستند شناسایی کرده و بعنوان همراهی قابل اعتماد تا پایان دوره تحصیلی و ورود به بازار کار در کنارشان باشد. هدف اصلی از این اقدام بزرگ فرهنگی این است که این دانش آموزان با حمایتها و ایجاد انگیزه ی جمعیت، بتوانند خود را به سرانجام خوشایندی رسانده و روی پای خودشان بایستند. در راستاي اين هدف، جمعيت خيريه قلبهاي سبز اقدام به برگزاري طرح هاي مختلف؛ از جمله طرح جمع آوري كتابهاي آموزشي – تحصيلي نموده است .

اين طرح كه به همت كارگروه آموزش و پژوهش جمعيت خيريه قلبهاي سبز برگزار گرديد؛ كتاب هاي آموزشي ، درسي و كمك درسي اهدائي توسط دانش آموزان، دانشجويان ، سازمان ها و مدارس مختلف جمع آوري گرديد. در قالب اين طرح كه با استقبال شديد دانش آموزان و دانشجويان همراه شد، بيش از 350 جلد جزوه و كتاب درسي – آموزشي در رشته ها و مقاطع مختلف دانشگاهي اعم از : عمران، مكانيك، رياضي، روانشناسي و … و كتابهاي تستي به جمعيت خيريه قلبهاي سبز اهداء گرديد .
شايان ذكر است كه اين كتاب ها پس از تفكيك و بسته بندي در طي سالتحصيلي جديد بين دانش آموزان و دانشجويان مستعد كمِ بضاعت تحت پوشش اين جمعيت توزيع خواهد شد . بخشي از اين كتاب ها نيز، در راستاي تجهيز و به روز رساني منابع كتابخانه جمعيت استفاده مي شود تا دانش آموزان و دانشجوياني كه در طي سالتحصيلي پيش رو از كلاس هاي تقويتي و آموزشي برگزارشده توسط اين خيريه استفاده مي كنند، بهره مند گردند.
اميد است كه بتوانيم با حمايت هاي هرچه بيشتر ناشران، كتابفروشي ها، موسسه ها و مدارس دولتي – غير انتفاعي؛ در راستاي ترويج فرهنگ كتابخواني گامي برداريم و بتوانيم دانش آموزان و دانشجويان با استعدادي را كه به دليل شرايط مالي نامناسب قادر به تهيه ي منابع درسي و كمك آموزشي نيستند؛ ياري كنيم.

برگزاری دومین طرح جمع آوری کتاب های آموزشي

برگزاری دومین طرح جمع آوری کتاب های آموزشي

اشتراک گذاری ...

پست های مرتبط