تحت پوشش قرار دادن 42 دانش آموز مستعد بي بضاعت در ادامه طرح بيمه عمر جمعيت خيريه قلبهاي سبز با مبلغ 138600000ريال

جمعیت خیریه قلبهای سبز در راستای اهداف حمایتی از اقشار نیازمند ، با عنایت به حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مستعد تحصیل از طریق حمایتهای مالی ، پشتیبانی تحصیلی و … و با دوراندیشی به آینده کودکان تحت حمایت خود ، نسبت به پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری این کودکان اقدام نموده است . در این طرح که با حمایت مالی خیرین و حامیان کودکان تحت پوشش جمعیت و با همکاری شرکت بیمه ما ( وابسته به بانک ملت ) به اجرا درآمده تا پایان مرداد ماه سال 94 بیش از 100 کودک ، تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند .

بیمه عمر و سرمایه گذاری یک سرمایه گذاری مطمئن با سود تضميینی است که علاوه بر پرداخت سود علی الحساب به سپرده گذاری، شامل پوششهای بیمه ای از قبیل پرداخت سرمایه فوت ، سود مشارکت و … می باشد.

در این طرح حامیان با پرداخت مبلغ حق بیمه سالانه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آینده برای کودکان ، از امکانات پوشش های بیمه عمر نیز آنها را برخوردار خواهند کرد .
بیمه عمر حق بیمه های پرداختی را با اختصاص نرخ سود تضمینی در اندوخته ها انباشته می نماید، این اندوخته طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای شروع یک کسب و کار ، ازدواج ، رفع نیازهای احتمالی و برنامه ریزی آینده کودکان تحت پوشش جمعیت خواهد بود.


با برنامه ریزی جمعیت برای این موضوع در اصل با یک تیر دو نشان را هدف گرفته مي شود که از یک لحاظ با سرمایه گذاری برای کودکان سود آوری ، پس انداز و … را در پی خواهد داشت و از لحاظ دیگر آسایش و آسودگی خاطر جمعیت در قبال احساس مسئولیت به این کودکان را فراهم خواهد کرد .

برخی از مزایای منحصر به فرد این بیمه به شرح زیر میباشد :

  1. دریافت سرمایه فوت به هر علت
  2. کمک هزینه های درمانی بیماریهای خاص
  3. معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی
  4. پرداخت سرمایه فوت بر اثر حادثه
  5. دریافت اندوخته سرمایه گذاری به صورت مستمری ( حقوق بازنشستگی)
  6. بهره‌مندي از سود مشاركت در منافع
  7. امكان دريافت اندوخته بيمه‌نامه بصورت يكجا و يا در قالب مستمري در پايان قرارداد
  8. امكان برداشت از اندوخته بيمه‌نامه براي رفع بخشي از نيازهاي مالي
  9. دريافت وام، بدون ضامن و وثيقه تا سقف 90% ارزش بازخريدي بيمه‌نامه
  10. محاسبه سود به صورت روزشمار
  11. امكان تغيير تمام شرايط بيمه‌نامه از جمله ميزان و نحوه پرداخت، پوششهاي بيمه‌اي، … در حين قرارداد

اشتراک گذاری ...

پست های مرتبط