سفره ای آسمانی به رنگ قلب های سبز دومین مراسم افطاری جمعیت خیریه قلب های سبز در رمضان ۹۸ با حضور خانواده کودکان مبتلا به سرطان

رمضانی دیگر آمد و قلبهای سبز مهربانان به عشق همنوعان خود شروع به تپیدن کردند. چند روزی در تکاپوی برپایی سفره افطاری بودند تا همچون سالهای گذشته سنت حسنه ماه مبارک را بر جای آورند.

علی وار کیسه ارزاق به دوش گرفتند و کوچه های شهر را یکی پس از دیگری طی کردند تا سنت علی زنده بماند.

هروله ای با زبان روزه به راه انداختند تا مبادا کودکی محروم از مادیات دنیای فانی، رمضان امسال را بی افطار بماند. مبادا مادری سر سفره افطاری دعایش جا مانده باشد و پدری شادی چند ساعته کودکانش را به نظاره ننشیند.

سفره ای پهن کردند تا لذت مهمانی را در دلهای کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان مبتلا به سرطان باز آفرینند. سفره ای به برکت دریای محبت همنوعان و از جنس آسمان که بالا و پایین آن، تنها عشق و محبت به همنوع موج می زد.

۵۰۰ نفر از خانواده های تحت حمایت جمعیت خیریه قلبهای سبز، میهمان سفره ای بودند که به برکت این ماه مبارک و همت فعالان این مؤسسه و مهمتر از همه، همیاری مردم نوع دوست برپا شده بود.

مهمانی امسال هم تمام شد، ولی قلبهای سبز همچنان به تپش خود ادامه می دهند. آنها هستند تا شادی بخش دنیای کودکانه بچه هایی باشند که اسیر جبر روزگار شده اند. هستند تا تیماری بر دل رنج دیده مادران و پدران باشند. هستند تا نوع دوستی را معنی کنند و در این راه همراهی مهربانان جامعه را می طلبند، همانطور که سالیان سال همراه و معتمد جوانانی بودند که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند تا شاید گرهی از مشکلات خانواده های بی بضاعت، کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان مبتلا به سرطان باشند.

 

جمعیت خیریه قلبهای سبز اولین مؤسسه تخصصی در زمینه کودکان بازمانده از تحصیل و یاور همیشگی کودکان مبتلا به سرطان در تبریز است که به برکت اعتماد عموم مردم، تا به امروز عهده دار مسئولیت اجتماعی خود در حمایت از همنوعان و محرومین جامعه بوده است.

اشتراک گذاری ...

پست های مرتبط