طرح توزیع پک میان وعده سالم در بخش خون بیمارستان کودکان تبریز

طرح توزیع پک میان وعده سالم

یکی از عوامل مهم و موثر در روند درمانی و بهبود کودکان بستری در بخش خون, تغذیه مناسب می باشد. استفاده مداوم و منظم از انواع میوه ها و مکمل های غذایی, کمک شایانی به ارتقا سیستم ایمنی و افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت ها می کند که این امر در بهبود کودکان مبتلا به سرطان نقش بسزایی دارد.

جمعیت خیریه قلب های سبز با آغاز طرح توزیع پک میان وعده سالم در بخش خون بیمارستان کودکان, قصد دارد تا نیاز این کودکان به مواد مغذی را تا حدی برطرف سازد.

در این طرح دو نوبت در هفته ( روزهای شنبه و چهارشنبه) پک های میوه شامل:

موز

سیب

و پرتقال

در میان کودکان بستری در بخش خون ( حدود پنجاه الی شصت کودک در هر نوبت) توزیع می گردد. همچنین روزهای دوشنبه مکمل غذایی ماجان و شیر ماجان نیز در میان این عزیزان توزیع می شود.

.

هزینه طرح:

در هر نوبت هزینه تهیه ۶۰ پک میوه به طور میانگین, پنج میلیون ریال می باشد که مجموع این مبلغ در ماه به عدد:

چهل میلیون ریال

و هزینه توزیع مکمل غذایی و شیر ماجان حدود ده میلیون ریال می باشد.

 

محل تامین هزینه:

هزینه اجرای این طرح از طریق کمک های نقدی خیرین به کودکان مبتلا به سرطان و همچنین درآمد حاصل از جمع آوری درب های پلاستیکی می باشد.

مدت زمان اجرای طرح:

با توجه به حضور چرخشی کودکان مبتلا به سرطان در بخش خون جهت طی دوره درمانی, و نیاز مبرم ایشان به دریافت مواد غذایی سالم همچون میوه و مکمل غذایی, جمعیت خیریه قلب های سبز در نظر دارد این طرح را به صورت مستمر در بخش خون اجرا نماید.

 

خیرین عزیزی که تمایل دارند در این طرح ما را همراهی نمایند و سهمی در تامین هزینه های آن داشته باشند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب بانک ملی جمعیت خیریه قلب های سبز به شماره کارت :

6037-9911-9951-3312

 

واریز نموده و تصویر فیش واریزی جهت ثبت در سیستم به دایرکت یا به شماره

۰۹۹۰۵۰۹۵۷۹۹

تلگرام نمایند.

همچنین با جمع آوری سربطری های پلاستیکی و تحویل آن به جمعیت خیریه قلب های سبز می توانید در این امر خیر سهیم باشید.

اشتراک گذاری ...

پست های مرتبط