پایان پنجمین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان

پایان پنجمین نمایشگاه نقاشی

به گزارش روابط عمومی خیریه قلب های سبز:

نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان که به همت جمعیت خیریه قلب های سبز برای پنجمین سال متوالی خود برگزار شد، بار دیگر توانست با همراهی مردم و مسئولین، توجه عموم مردم را به سمت کودکان مبتلا به سرطان جلب کند. در مراسم افتتاحیه نمایشگاه که با حضور مسئولین و خیرین استانی برگزار گردید سه آثار برگزیده از نقاشی های کودکان به مزایده گذاشته شد

در این نمایشگاه، نقاشی های کودکان مبتلا به سرطان که بر روی سفال و تخته های چوبی به چاپ رسیده بود، جهت فروش به نفع هزینه های درمانی و معیشتی این کودکان به نمایش درآمد. از جمله ویژگی های قابل توجه پنجمین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان همراهی با محیط زیست و عدم استفاده از هیچ گونه پلاستیکی در تزئین نمایشگاه بود. علاوه بر این استفاده از قلک های بازیافتی و تهیه لباس کودک و همراه بیمار به صورت تمام نخی توسط جمعیت خیریه قلب های سبز گام های مهمی در جهت حفاظت از محیط زیست بود

دراین دوره از نمایشگاه که با استقبال مردم مواجه بود، طیف های مختلف جامعه با حضور خود سعی داشتند به حمایت از این کودکان بپردازند.

هنرمندان شهر تبریز نیز به شیوه خود بر ضرورت توجه به کودکان مبتلا به سرطان پرداختند، بهرام آشفته مجسمه ساز برتر کشوری با اهداء مجسمه های خود، یاشار مشیرفر نقاش و گرافیست با اختصاص عواید فروش نمایشگاه پوستر و نازیلا ایران زاد کارگردان تئاتر با فرهنگ سازی در این زمینه بر این امر تاکید نمودند. علاوه بر حمایت هنرمندان، توجه ویژه مسئولین نیز قابل توجه بود. فراهم نمودن بستر های لازم جهت برگزاری باشکوه تر این نمایشگاه با همکاری موسسه بین المللی الف، اداره کل ارشاد اسلامی، رسانه های جمعی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از جمله این حمایت ها بود.

 

پنجمین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان در عصر روز شنبه سوم شهریور ماه به کار خود پایان داد. اما فعالیت های جمعیت خیریه قلب های سبز در راستای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ادامه دارد.

اشتراک گذاری ...

پست های مرتبط