گرامیداشت روز کودکان بهبود یافته محک در بخش خون بیمارستان کودکان تبریز توسط جمعیت خیریه قلب‌های سبز

گرامیداشت روز کودکان بهبود یافته محک

به گزارش روابط عمومی خیریه قلب‌های سبز:

هفتم دی ماه یک روز خاص برای کودکان مبتلا به سرطان می باشد. موسسه خیریه محک که یکی از تاثیرگذارترین موسسات خیریه در روند درمانی کودکان مبتلا به سرطان می باشد روز هفتم دی ماه را به عنوان روز کودکان بهبود یافته محک نام گذاری نموده است.

جمعیت خیریه قلب‌های سبز به واسطه همکاری طولانی مدت خود با موسسه محک به منظور گرامیداشت این روز طی مراسمی شاد و مفرح از چهار تن از کودکان بهبود یافته دعوت نمود تا با حضور در بخش خون بیمارستان کودکان تبریز تاثیر مثبتی بر روحیه کودکان بستری در بخش و خانواده های ایشان داشته باشند.

در این برنامه که با اجرای نمایش عروسکی و موسیقی همراه بود، کودکان بهبود یافته با کودکان بستری در بخش ملاقات و پک میان وعده قلب‌های سبز را بین این عزیزان توزیع نمودند.

در این برنامه که با استقبال خوب خانواده ها مواجه شد، اولیا کودکان بهبود یافته به مادران کودکان تحت درمان رعایت نکات بهداشتی را گوشزد کردند و یکی از عوامل مهم در بهبود فرزندشان را رعایت نکات بهداشتی جهت جلوگیری از بیماری عفونی دانستند.

همچنین یکی از کودکان بهبود یافته به اسم محمد که در حال حاضر در دانشگاه مشغول به تحصیل است، داشتن روحیه مثبت و حمایت روحی از بچه ها را اصل مهمی در بهبود این کودکان دانست.

در پایان برنامه به رسم یادبود هدایایی به محمد، مهدی، سانای و آتنا از طرف جمعیت خیریه قلب‌های سبز اهدا گردید.

اشتراک گذاری ...

پست های مرتبط