سرخ پوشان تبریزی با قلب های سبز خود به دیدار کودکان بخش خون رفتند

سرخ پوشان تبریزی با قلب های سبز

به گزارش روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز:

عصر روز چهارشنبه، 21 آذر 97 اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با دعوت جمعیت خیریه قلب های سبز در بخش خون بیمارستان کودکان حضور یافته و به عیادت از کودکان مبتلا به سرطان پرداختند.

 

تیم تراکتورسازی تبریز که در آستانه بازی مهم و حساس خود مقابل فولاد خوزستان قرار دارد، با حضور خود در بیمارستان کودکان علاوه بر تقویت روحیه این کودکان، با انگیزه ای مضاعف در مقابل حریف خود صف آرایی خواهد نمود. محمد تقوی سرمربی تیم تراکتورسازی، ضمن ابراز رضایت از تدارک این برنامه توسط جمعیت خیریه قلب های سبز، حمایت از کودکان مبتلا به سرطان را ضروری دانست.

همچنین مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران که مسئولیت رهبری میانه میدان تیم تراکتورسازی را نیز بر عهده دارد با برقراری ارتباطی صمیمی با کودکان مبتلا به سرطان ضمن آرزوی سلامتی ایشان، از این کودکان خواست که برای موفقیت تیم تراکتورسازی همواره دعا کنند. احسان حاج صفی دیگر کاپیتان تیم ملی کشورمان نیز با همراهی سایر بازیکنان با حضور در اتاق ها و اهدا پیراهن تیم تراکتورسازی به عنوان یادبود برای این کودکان آرزوی سلامتی نمود.

در پایان این بازدید به رسم یادبود به هر یک از بازیکنان و عوامل باشگاه تراکتورسازی یک تابلو نقاشی که توسط خود کودکان مبتلا به سرطان کشیده شده بود از طرف جمعیت خیریه قلب های سبز اهدا گردید.

اشتراک گذاری ...

پست های مرتبط