برگزاری دومین جشن درخت آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان – 29 بهمن 93

برگزاری دومین جشن برآورده شدن آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان به دنبال اختتام دومین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان، دومین جشن برآورده کردن آرزوهای این کودکان جمعه اول اسفند 93 در محل دفتر جمعیت خیریه قلبهای سبز با حضور خیرین و خانواده های این کودکان برگزار شد.

در دومین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان که از 11 لغایت 21 بهمن ماه سالجاری به همت اعضاء فعال جمعیت در محل مجتمع فرهنگی و هنری تبریز برگزار شد درختی به نام درخت آرزوها وجود داشت که شاخه های آن را آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان مستقر در بیمارستان کودکان تبریز مزین کرده بود.

آرزوهایی که توسط مردم خیر و انساندوست تبریز در طول این نمایشگاه برآورده شد و در محل دفتر جمعیت به دست خود این خیرین به این کودکان اهداء شد. در طول این مراسم 32 آرزوی برآورده شده به این کودکان تقدیم شد که در بین آنها لب تاپ، تبلت، دوچرخه، اسباب بازی، DVD Player ، دوربین دیجیتالی، ماشین شارژی و سفر زیارتی به مشهد مقدس وجود داشت.

در این مراسم بسیار شاد و پر نشاط هر یک از خیرین جملاتی را در وصف احساس خود نسبت به این مراسم ابراز نموده و آرزوی صحت و سلامتی برای این کودکان نازنین را داشتند. این مراسم به همت کارگروه مراسمات جمعیت و با حضور اعضاء فعال و داوطلب در محل دفتر جمعیت برگزار شد .

telegram.me/greenheartscharity

برگزاری دومین جشن درخت آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان

برگزاری دومین جشن درخت آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان

برگزاری دومین جشن درخت آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان

 

اشتراک گذاری ...

پست های مرتبط